Direktlänk till inlägg 20 november 2009

KUNG-FU-KIDDO!

Av yummiie mummiie - 20 november 2009 13:18

Imorse när jag vaknade såg jag på nyheterna att en höggravid kvinna blivit våldtagen, Limpan va snabb att upplysa mig om att det hade inträffat i haninge också, tydligen i samma ålder som mig. LUGN ALIHOPA DET ÄR INTE JAG!

Iallafall.... det måste vara en riktigt sjuk jävel som har gjort detta. Han har tydligen gått hem till tjejen, frågat efter en person som inte finns, och när han fattat att hon var ensam så knuffade han in henne i hallen och våldtog henne. En HÖGGRAVID kvinna! Jag vill gråta och spy på samma gång..! Alla våldtäkter är vidriga, men det här e så jävla äcklande. Vilket sjukt jävla äckel som har gjort det här.

 

Jag va på mödravårdcentralen igår, jag fick gå dit ensam för första gången för ismail va tvungen att jobba.

Det gick bra, vi gjorde min favoriiit, lyssna på HJÄRTAT! Ååååååh det låter så fint! Dom lägger lite gelé på nåt som ser ut som en "stor penna" och sen drar dom "pennan" på magen. PA-PAM PA-PAM PA-PAM låter det,, oooooooooooh!!! <3 och sen hörde man bara ett ljud som låter som när man slår med handen på en microfon. Det va shunnu som sparkade på "pennan". Det måste va en ninja jag har i magen så som den sparkar.

 

Efter jobbet gick jag och köpte KING KONG filmen till Bubba som fyllde år, synd bara att jag var den ända som inte visste att det var en film från förr så han sa att han ha hade sett dn ca 20 gånger men han va för blyg för att be om kvittot. hahaha 

När vi kom dit blev jag attackerad av Milton, så beppe sprejjade luftsprej i luften och milton som i vanligafall är en adhd hund låg på golvet hela kvällen och va ledsen och helt apatisk. hahahaha

Idag fyller Buffy år...  hon önskar sig en hund eller en kanin... man skulle köpa en pittbull och en kanin och låsa in dem tillsammans..... lek med tanken!

 

 

det kommer en bild från igår där uppe sen påmin brorsa & världens sötaste mördarhund.

 

 

JAG SAKNAR EN GAMMAL VÄN & BRORSA

Jag har inte glömt dig

Jag finns alltid för dig. Du vet vem du är.

BLESS YOU!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av yummiie mummiie - 5 mars 2010 16:04


"dont mind what haters say  shoot them til they fade away" :)     yepp yepp    ...

Av yummiie mummiie - 5 mars 2010 15:54

Imorgon har jag gått över tiden en vecka... men det gör inte så mycket för jag är dunderförkyld, febrig, halsont, hostig, mostig, rostig herreguuuuuuuuuuud! Så jag är bara glad om jag hinner bli lite friskare till min ääälskliiiing kommer till mina a...

Av yummiie mummiie - 1 mars 2010 17:20

om en bebis som stannar kvar i magen? nu är shunnu 2 dagar försenad och jag försöker hålla mig aktiv så mycket som möjligt för att värkarbetet ska sättas igång. Fan fan faaaaaaaaaan va jag längtar!!!!   if only life came with a ◄◄ R...

Presentation

IF YOU WANT SOMETHING TO BE DONE YOU GOTTA DO IT YOURSELF
PLAN YOUR WORK AND WORK YOUR PLAN

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards