Alla inlägg den 2 november 2009

Av yummiie mummiie - 2 november 2009 12:01

BADKARET!!

Jag byter inte vårt badkar mot NÅTT just nu. Jag tackar gud att badkaret finns.Det är så kallt och mörkt och jävligt utomhus så jag väljer att bada bort mina dagar HAHAHA och inte på det romantiska sättet med ljus och oljor. Det ska va hett som fan, sen utmanar jag mig själv hur länge jag pallar ligga där, röd, brännskadad, avsvimmad spelar ingen roll, jag försöker skapa ett hat mot värmen....det går inte..... 

 Det här är trötthetens land, ångesten, mörkret och självmordets land, BODRUM take me back!!! FUCK vilken offline-mode desssa dagar......

 

Såhär mycket löv låg utanför vår port idag när jag skulle gå till jobbet......

 


Såg nyss en full aikare utanför fönstret... Kuuuul för dooom!! Viiii fiiiiiiirar också, men inte att AIK blev svenska mästare (HEJJA BAJJEN) vi firar däremot att vår lilla shunnu gick över till vecka 24 idag, 58% klar av graviditeten. Jag längtar så mycket efter diiiiig min lilla bebis...

Vecka 24: Bebisen reagerar på olika sorters ljud som musik och röster, bebisen ligger ofta och suger på tummen. Han/Hon/Det väger ca 700 gram och är ca 30 cm lång. 





  

Presentation

IF YOU WANT SOMETHING TO BE DONE YOU GOTTA DO IT YOURSELF
PLAN YOUR WORK AND WORK YOUR PLAN

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards