Alla inlägg den 10 november 2009

Av yummiie mummiie - 10 november 2009 14:02

 

pampers, babybox, trygghansa, alla hittar mig, HUR?!

varje vecka får jag ett mejl från pampers om hur jag & shunnu mår och hur jag ska leva, vad jag ska intressera mig för. Här är förra veckans uppmaningar som får mig i chock och hosta som en crackhoe.... varför?!

 

"Nu är det dags att sjunga och prata högt så ofta du kan under dagen - en vana som du absolut ska fortsätta med när barnet är fött."

Och nu mina favoriter

  • "Sluta med koffein.
  • Motionera varje dag.
  • Ät ett litet mellanmål med ett glas varm mjölk på kvällen."
  •  

    geet the fuck out of hereeee alltså hur kan ni?!!

    HUR hittar ni mig? Jag tycker det är trams! Ännu en gång så finns det någon liten motherfucker som ska leka min förmyndare och tala om för mig vad jag ska göra... kanske inte tala om, men åtminstånde påverka. Här i Sverige ska man sköta sin grej och ge fan i hur andra gör.... CAPISH?! Avklarat..... NOOOOG med sånt här trams.

    Presentation

    IF YOU WANT SOMETHING TO BE DONE YOU GOTTA DO IT YOURSELF
    PLAN YOUR WORK AND WORK YOUR PLAN

    Gästbok

    Fråga mig

    0 besvarade frågor

    Kalender

    Ti On To Fr
                1
    2
    3
    4
    5 6
    7
    8
    9 10 11 12 13
    14
    15
    16 17 18 19 20
    21
    22
    23 24
    25
    26
    27
    28
    29
    30
    <<< November 2009 >>>

    Sök i bloggen

    Senaste inläggen

    Kategorier

    Arkiv

    Länkar

    RSS

    Besöksstatistik


    Ovido - Quiz & Flashcards