Alla inlägg den 15 november 2009

Av yummiie mummiie - 15 november 2009 20:06

Snälla gud ge mig ett hus mitt ute i skogen, placera mig ensam där så jag slipper alla dessa jävla människor runt omkring som går runt och tycker synd om sig själva..! jag vänder mig främst till mina grannar (som familjen fitta här i huset) som klagar på oväsen SLUTA LEKA OFFER DET ÄR INTE SYND OM ER!! Det är isåfall synd om mig, som måste stå ut med ert gnäll!

 

så....  Jimmy Choo släppet var inte värsta grejjen.

Väskan med guldkedja som jag ville ha va typ 2 X 5 centimeter liten så jag kände mig luuuuuuuuuuurad, såg ut som en fnarreväska för barn.

Kuvertväskan köpte jag iallafall.

Jag hade gaaalet mycket flyt, va inne i stan på 30 minuter gick in på första bästa H&M och hamnar av en slumpjävel fööörst i den hysteriska kön.. hahahahaha aaaaiiiiiiitteee... synd bara att det mesta i kollektionen va fulare än förväntat

 

     

 

sen tog min älskling mig i handen och gick med mig på en romatiisk promenad genom gamla stan  :)

vädret sög balle, men det va mysigt att titta på alla flummiga turister som snurra runt och inte hitta in och ut i gränderna..

 

  

 

på kvällen gick jag och såg "brölloppsfotogragen" på medis med min kära mamma, jenny och edina.livet är så jäävla spännande när man är gravid....

men det får man inte säga högt, för då kommer någon moralkärring och ska klaga...

 

IDAG tecknade vi en såndär digitalbox och så gick jag in och skrämde linus på pressbyrån, han va gullig o bjöd mig på årets första lussekatt som smakade luft...

 

så va den helgen slut...

Presentation

IF YOU WANT SOMETHING TO BE DONE YOU GOTTA DO IT YOURSELF
PLAN YOUR WORK AND WORK YOUR PLAN

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards