Alla inlägg under november 2009

Av yummiie mummiie - 30 november 2009 12:21

mitt nya köööööööööök kommer bli så jääääävla bra!!

I fredags åkte jag och min hantverkare papi till bauhause och blandade en ny färg till mitt kök. Orkidé lila... so mf fresh oh yeaaah!! nu e han hemma hos mig och fixidis. Kommeer bli så hiiiimla fiiiint och mysigt tillsammans med mina nya lampor, dukar och koppar och allt annat färgstarkt jag har i mitt kök...HAHA så jävla bra!! HAHAHA 


Som ni ser på bilderna där nere så har jag tränat på min roll som morsa i form av julpyssel.

Gick in med en inställning att va helt seriös, det funkade första lussebullsdegen...  jag va helt seriös,sen kom jag på mig själv.... jag kan inte! Även fast jag sitter med ett gäng kiddoz som publik så måste jag förstöra allt seriöst med någonting som har med bajs, död eller porr att göra.. jag måste yani med andra ord förstöra allt som är vackert. i donnu why.....


Bild nr1: början på ett konstverk pepparkakshusdesign när den är som finast together med handgjorda välskulpturerade marsipan tomtar?

Bild nr 2: pepparkaksgubbe med prostatacanser.


Idag byter vi blaaad...

vecka 28

sista veckan på sjunde månaden, nästa vecka är det åttonde månaden. jag blir skiiiitnervööööös nu!!

Stackars min baby, det börjar spåra ut. Nu får jag tillochmed propagandamejl om pappans uppgift under förlossningen.... HAHAHA jag dööööööööööör!  Jag har så svååårt att se mig Ismail att göra dom här sakerna... jag dööööööööör.... hur ska jag överleva detta? 


  • ge uppmuntran och mentalt stöd
  • badda pannan
  • hämta och ge vätska att dricka
  • massera ryggen
  • hjälpa kvinnan att hitta bra lägen att vila i mellan värkarna
  • hjälpa kvinnan att kissa
  • föra kvinnans talan när hon inte orkar tala.
  • dryck och små snacks som yoghurt, frukt, choklad och smörgås
  • en extra tröja att byta till om du blir svettig eller om du fryser
  • massageolja
  • kamera, film, band, laddade batterier

  • PARPARA ringde ett emergency call från thailand.. jag saknar henne! jag bliiir så glad när hon ringer och kelar genom telefonen.... ta med dig lite sol och kom hem nu, du vet vad vi har framför oss.. MOahahahaha! vila planer jag smider! Hon är så liten och nätt att hon kan flyga hem i en kokosnöt....


    min älskade chef och mamma vädjar att jag ska stänga ner mina "chatt-sidor" nu och göra mitt jobb...


    puss på era fina hjärtan

    Av yummiie mummiie - 30 november 2009 12:10

    Av yummiie mummiie - 27 november 2009 15:51

    IDAG BAKAR VI

    ÄLSKADE ÄLSKADE ÄLSKADE ÄLSKADE ÄLSKADE ÄLSKADE GOA GOA GOA GOA GOA

    BULLFAN


    Av yummiie mummiie - 24 november 2009 13:13

    Jag är så jävla trött på deras pretto-morsa-vi-vet-allt fasoner..  NEJ jag är trött på allas jävla vi-vet-bäst fasoner. Jag läser inte ett skit längre om hur det är eller hur det ska vara eller hur JAG ska vara. Grejjen e den att kroppen har sin egna informationskälla, att bli morsa är något biologiskt (tack gud)  !!

    Detta verkar pampers också hajjat, för dom tror nämligen att dom e nått jävla undantag som bekräftar regeln, men verkar i själva verket hamnat i någon psykås.


    Vecka 27s smaskigheter från pampers, håll i hatten!


    "FÖR MYCKET GODA RÅD? Alla verkar vara "experter" när du är gravid. Känn inte att du behöver förklara dina val för andra, utan tacka dem bara för deras råd."


    HAHAHAHAHA vad säger man?

    HAHAHAHAHA men här kommer denna veckas favorit. JAG BARA ÄLSKAR ATT LÄSA DEN HÄR SKIIIITEN HAHAHAHA


    " Du drömmer även mycket på nätterna och drömmarna är ibland kaotiska. Du föder en fullvuxen son. Du går igenom en förlossning men finner bara en kull med kattungar. Det nyfödda barnet i dina armar öppnar plötsligt sin mun och säger, " Mamma." Du drömmer kanske inte bara om din graviditet och din baby utan också i likhet med många andra, om vilda äventyr, heta kärleksaffärer och underliga händelser, allt dessutom i färg"



    Datorn hemma är trasig, lånade morsas laptop, nu e internetsladden trasig,  vilket helvette abs abs abs abs abs abs, slita sig i håret, bita ner naglarna.... eller?


    nanzy sinatra bang bang

    diz mii fav song in deh world...plaied it fo mii man n deh wiqqa was crin lol

    Av yummiie mummiie - 23 november 2009 15:52

    96 dagar kvar älskling!

    Av yummiie mummiie - 22 november 2009 22:54

    OTUR 24/7!!!!!


    Nu har jag haft otur i ett dygn. Igårkväll när jag kom hem från mamma & papi så skulle jag hänga upp mina wallstickers. Det tog typ en timma att klistra upp alla delar till rätt mönster, tillslut vart jag klar, det vart skiiitsnyggt, kollar ett halvt avsnitt kings of queens och då ramlar skiten ner från väggen. bit för bit.

     - FUCKING MOTHERFUCKER, tänker jag och dyker i sängen, vaknar klockan 5 och kan inte somna om. Sätter på 5 avsnitt av "Sveriges fulaste hem"tills klockan blev halv nio då kunde jag somna om.

    Försover mig såklart till övningskörningen, åker hem till brorsan och grattar Edina på födelsedagen, kommer hem och då är den stationära datorn trasig --> KATASTROF!! Tillslut lyckas jag hooka en laptop från morsan så jag kan klara natten,, när jag ska sätta in internetsladden i datorn så går den där son-of-a-bitch-SLADD-jäveln sönder!! vilken jävla otur man har. SÅ nu sitter jag brevid fönstret i en ko-mönstrad-sackosäck och får nackspärr för att reservsladden är bara 10 cm typ.


    Ska gå och lägga mig så jag kan vakna i enn lycka....

    piz



    Presentation

    IF YOU WANT SOMETHING TO BE DONE YOU GOTTA DO IT YOURSELF
    PLAN YOUR WORK AND WORK YOUR PLAN

    Gästbok

    Fråga mig

    0 besvarade frågor

    Kalender

    Ti On To Fr
                1
    2
    3
    4
    5 6
    7
    8
    9 10 11 12 13
    14
    15
    16 17 18 19 20
    21
    22
    23 24
    25
    26
    27
    28
    29
    30
    <<< November 2009 >>>

    Sök i bloggen

    Senaste inläggen

    Kategorier

    Arkiv

    Länkar

    RSS

    Besöksstatistik


    Ovido - Quiz & Flashcards