Direktlänk till inlägg 11 november 2009

SKA HAAA, SÅ ERE BARA!!

Av yummiie mummiie - 11 november 2009 12:10


JAG SKA HA!!!!

 

JIMMY CHOO har designat en kollektion på H&M i höst. Kommer va skitsnygga grejjer till mycket bra priser. Jag har vart på H&Ms tidigare släpp av Karl Lagerfelds kollektion, och det är HYSTERIIIII. Men jag resonerar så här; inget kan va hysteriskare än 3 veckor av svininfluensan-vaccination, det vill säga jag är härdad att klara av det här. Och eftersom JIMMY CHOO är en stor favoritdesigner så kan jag svära på att dom här två väskorna kommer bli mina, med tvång! 


     

 



Annars har jag precis kommit från körskolan, min körskolelärare e tung! Han vet exakt vad han ska säga för att få uppmärksamhet och belysa dem grejjerna som jag behöver träna på. så jääääävla värt 399:- hahahahahahahahaha!!!!


iallafall här kommer det keffasteeeee på LÄÄÄÄNGE, påväg från körskolan så får jag äcklig jävla tandvärk som tränger genom tandköttet, upp till hjärnan och in i örat. Jag e gravid ju så jag kan inte käka smärtstillande heller även fast jag skulle dödat för lite morfin så fick jag nöjja mig med en alvedon, proppade munnen full av servetter för att det skulle kännas mjukt.. JAAAA!! hjälpte inte ett jack shit, så jag försökte ringa min chef (mamma) och sjukskriva mig, men hon svarade inte. så nu sitter jag här på jobbet som en idiot med tandvärk, helt svullen.

FAN FAN FAN!

Länge sedan jag hade så här jävla ont... HUUUR??! Det känns som att gud hatar mig 24/7 men det handlar inte om att ramla det handlar om att ta sig på fötter så snabbt som möjligt igen... (refererar till ett ordspråk från 136) hahahahaha

Må bäst!


 
 
Ingen bild

julanden

12 november 2009 13:53

Såååå snygga, du måste ha båda, ta allt du får tag i!

/ L

 
Ingen bild

idac

16 november 2009 12:24

jag vet hjärtat, man tror att de är fina när man ser bilderna. Men väskan till vänster var typ så här liten *visar mellan tummen och pekfingret* så det såg ut som en liten fnaskväska för barn....

kuvertväskan är assnygg, men eftersom det är lanserat via H&M så ska det självklart finnas en demokratisk regel som säger "du får bara köpa en väska det måste räcka till alla"

kläderna såg ut som skit!
BIG LOVE / IDAC

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av yummiie mummiie - 5 mars 2010 16:04


"dont mind what haters say  shoot them til they fade away" :)     yepp yepp    ...

Av yummiie mummiie - 5 mars 2010 15:54

Imorgon har jag gått över tiden en vecka... men det gör inte så mycket för jag är dunderförkyld, febrig, halsont, hostig, mostig, rostig herreguuuuuuuuuuud! Så jag är bara glad om jag hinner bli lite friskare till min ääälskliiiing kommer till mina a...

Av yummiie mummiie - 1 mars 2010 17:20

om en bebis som stannar kvar i magen? nu är shunnu 2 dagar försenad och jag försöker hålla mig aktiv så mycket som möjligt för att värkarbetet ska sättas igång. Fan fan faaaaaaaaaan va jag längtar!!!!   if only life came with a ◄◄ R...

Presentation

IF YOU WANT SOMETHING TO BE DONE YOU GOTTA DO IT YOURSELF
PLAN YOUR WORK AND WORK YOUR PLAN

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards