Alla inlägg den 29 oktober 2009

Av yummiie mummiie - 29 oktober 2009 15:32

      Alla dessa jävla kärringar som dyker upp vart man än vänder sig och hittar alltiiiiiiiiiiiiid något att klaga på no matter whaaaat!!! Och hur i helvette orkar man klaga på att någon har parfym på dig. Bara idag har 2 surfittor lyckats tära på min stubin genom att klagat på att min parfym "luktar gott men är alldeles för stark" Hur fan ska du ha det? och hur i helvette kan något som luktar gott vara provocerande?

Hur i helvettte tänkte ni nu? Ni jobbar i en miljö där folk går runt och stinker alla möjliga vidriga lukter, alkohål, svett, dåliga andedräkter, oduschat, nyknullat ALLT, är det någon som klagar på hur dom luktar? Nej, men lite parfym sticker tydligen i näsan. Era sura fittor sticker i min näsa!!!


Och nu till någonting annat.

Jag har beställt nytt stickersmaterial idag så det är dags för stans alla lyktstolpar att ducka när jag kommer.

Önskar mig en screentryckmaskin i julklapp, men tills dess får jag nöjja mig med dom här pennorna, som förövrigt är top noch om man vill måla i ett land som detta med myckat regn och rusk och snö OSV OSV OSV. Sjukt toooolleerant penna.


Min bebis är förövrigt 23 veckor nu, och hon/han/det sparkar som bara den... min fina älskade lilla bebis!  


Dagens låt

Pearl jam - fixer


When somethings dark, let me shed a little light on it
When somethings cold, let me put a little fire on it
If somethings old, I wanna put a bit of shine on it
When somethings gone, I wanna fight to get it back again

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

IF YOU WANT SOMETHING TO BE DONE YOU GOTTA DO IT YOURSELF
PLAN YOUR WORK AND WORK YOUR PLAN

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards