Alla inlägg den 27 oktober 2009

Av yummiie mummiie - 27 oktober 2009 12:43

Igår var jag hemma hos mina älskade föräldrar för att hälsa på mina små diamanter Bulten & Buffy.... dom hade vart på butriks och handlat halloweenprylar inför helgen, flytande ögon som man tydligen ska ha i glaset och som varända snorunge kommer sätta i halsen, grönt snor i form av slajm, dödskallar, spindlar, osynlighetspennor (?!) och resten bestod av saker med pumpa motiv, pumpaljus, pumpaservetter, pumpabalonger, pumpa pennor, pumpamantlar och slutligten en ---> pumpa!Jag har förövrigt aldrig förstått mig på det läskiga med en pumpa... är pumpor ens läskiga? eller kan det ha varit så att pumpan har vart på hyllan så pass lång tid så folk ville bara ta använding av den till någonting 'ska vi använda den till hundfoder? eller i lasange?' 'nej! jag vet vi kan använda den till att skrämmas!' det måste ju vart så det gick till, för det finns ju ingen logik i att en pumpa skulle vara läskigare än en squash.

Här är iallafall glikia mouuuuuu Buffy som demonstrerar ett flytande öga.

  Flytande ögat och Mädz      Halloweeenmys     

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

IF YOU WANT SOMETHING TO BE DONE YOU GOTTA DO IT YOURSELF
PLAN YOUR WORK AND WORK YOUR PLAN

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards