Alla inlägg den 4 december 2009

Av yummiie mummiie - 4 december 2009 16:05

pinsamt...!

ett hån mot svensk hip hop


"Årets hiphop/soul nomineringar består av Lorentz & M. Sakarias – Vi mot världen, Mohammed Ali – Processen, Näääk – Näääk vem?, Promoe – Kråksången, och Stor – Nya Skolans Ledare."

Av yummiie mummiie - 4 december 2009 15:12

  

Av yummiie mummiie - 4 december 2009 14:53

SHALOM!

dear suburban soulmates om ni inte har kikat in på shakiras hemsida på senaste så är det verkliiiigen dags nu! hennes nya album har satt sig på min hjärna.... oOOoooOOo! ibland blir jag så ledsen att jag inte fortsatte kämpa med mina plinkeliplonk gitarrpiano lektioner... det finns inget finare än att behärska ett instrument.... fuck!

Men jag har ju verkligen INGET tålamod att snacka om.... det märks bara nu när jag kör bil... jag skulle köra fram å tillbaks på stationsvägen i haninge (vid ungdomsmottagningen) den där lilla fittvägen som går där... Hur kul e det på en skala? Jag vill inte köra där, jag vill köra på motorvägarna! Varför ska jag köra på en liten fittväg? Så jag sa till Alex att jag gav upp att han får ge mina körlektioner till någon annan för jag orkar inte hålla på att blinka och alla kollar på mig som att jag inte vet hur man gör! Kan man inte bara få körkortet och sen lära sig med tiden..... man skulle bott i indien...


  



Sitter och hypar moden inför veckans skönaste dag FREDAG!


BABI KOMMER HEM FRÅN THAILAND IDAG! OLE :)!


Min sköna tracklist som går på repete här på jobbet idag

yerba buena - guajira..... ai karamba!

geto boys - mind playing tricks on me..... tidig 90's hiphop knäcker!

n.e.r.d - provider

alicia keys - try to sleeping with a broken heart

Presentation

IF YOU WANT SOMETHING TO BE DONE YOU GOTTA DO IT YOURSELF
PLAN YOUR WORK AND WORK YOUR PLAN

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards